Dostava i povrat robe
Naručene proizvode dostavljamo vlastitom dostavom ili renomiranim dostavnim službama (Hrvatska pošta, HP Ekspres, DPD i drugi).
Krajnji rok isporuke za područje Republike Hrvatske u pravilu su šest radnih dana, osim za one pošiljke koje se dostavljaju na otoke (navedeni rok u tom slučaju može se produžiti za najviše još dva dana).
Kranji rok isporuke za područje zemalja EU, je 10 radnih dana, osim u posebnim slučajevima, kada to nije moguće iz bilo kojeg razloga otežane dostave.
U rokove isporuke ne računaju se: dan prijema narudžbe, vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese primatelja, vrijeme kašnjenja zbog neke više sile ili zastoja u prometu za koje Simbioza j.d.o.o. ne može snositi odgovornost, subote i nedjelje, te državni praznici i blagdani.
Zbog moguće nemogućnosti dostave, zadržavamo pravo odbijanja narudžbe za neke zemlje u svijetu.
Povrat i zamjena
Naručeni proizvodi prodaju se upakirani na način da je mogućnost oštećenja u transportu svedena na minimum.
Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati paket i ako ima vanjskih oštećenja, ne bi ga trebao zaprimiti, nego odmah vratiti dostavljaču uz napomenu da je oštećen.
Kupac ima pravo odustati od narudžbe i o tome nas obavijestiti na e-mail: webshop@simbioza.hr i to u roku od osam dana od dana preuzimanja paketa, i to samo u slučaju da proizvod nije otvarao.
Troškove vraćanja podmiruje kupac.
Troškove zamjene snose Simbioza j.d.o.o.
Novac za plaćenu robu vratit ćemo u roku od 8 dana od našeg zaprimanja proizvoda ili ga zamijeniti jednakim proizvodom, ovisno o želji kupca.
Kupac nema pravo na povrat proizvoda u slučajevima određenim člankom 49. Zakona o zaštiti potrošača.
Kupac ima pravo na zamjenu isporučenih proizvoda u slučaju kvalitativnih nedostataka.